Comfortabel en veilig betalen
Grote selectie uit A-merken
Snelle en betrouwbare levering
Uitstekende klantenservice
Altijd lage verzendkosten
Uitgebreide productinformatie
Comfortabel en veilig betalen
Grote selectie uit A-merken

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Retourneren
Ruilen/retourneren in geval van beschadiging

Het kan voorkomen dat een bestelling niet naar volle tevredenheid bij u aankomt. Als het pakket of het product beschadigd is en om die reden niet voldoet aan uw verwachtingen, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via service@fietscomfort.nl of bel met 0315-341558.

Houdt dan uw ordernummer en evt. foto’s van de beschadiging bij de hand zodat we de retourzending snel kunnen verwerken. Na beoordeling dient u het pakket in originele verpakking aan ons terug te sturen. De terugzendkosten zijn dan voor onze rekening en u krijgt u van ons een retourlabel, die kunt u uitprinten, op het pakket plakken en naar een afhaallocatie bij u in de buurt brengen. We overleggen dan telefonisch of via de e-mail uw bankgegevens, zodat het geld na ontvangst van het product binnen max. 30 dagen teruggestort wordt.

Ruilen/retourneren in geval van verkeerd besteld product

Als u een product heeft besteld bij Fietscomfort maar u komt er achteraf achter dat het product o.a. niet de goede afmeting heeft, of dat u liever toch een andere kleur had gewild voor een bepaald product, dan heeft u het recht om uw bestelling terug te sturen binnen 14 dagen. De terugzendkosten zijn dan voor uw rekening.

Hiervoor geldt de volgende procedure bij Fietscomfort:

Ten alle tijden dient u voor het retourneren contact op te nemen met ons. Voor een snelle verwerking dient dit schriftelijk of via e-mail te gebeuren.

– U stuurt dan een e-mail met productomschrijving, ordernummer, uw naam, adres en bankrekeningnummer waarmee u betaald heeft aan ons door.

– We overleggen met u wat u wilt. Wilt u een artikel ruilen dan stuurt u binnen 14 dagen na aankoop het artikel onbeschadigd, ongebruikt, in de originele verpakking retour aan ons en de retourkosten dienen dan door u betaald te worden. In overleg en na ontvangst van het retour gestuurde product sturen wij u het juiste artikel op.

Let op! Alle ruil-producten moeten in perfecte nieuwstaat zijn. Reeds gemonteerde of gebruikte producten kunnen niet geretourneerd worden.

Levering
Aflevering bij de buren

Bent u bij de eerste aanbieding van uw pakket niet thuis? Dan biedt de pakketbezorger het pakket aan bij de buren. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de pakketbezorger het pakket aflevert bij de buren? Vink dan ‘alléén huisadres’ aan bij uw bestelling en we leveren het niet af bij de directe buren wanneer u niet thuis bent. U kunt ook aangeven dat u uw bestelling wilt ontvangen op een ander adres dan uw factuurgegevens. Vul dan bij stap 2 in het check-out proces het formulier aflevergegevens in.

Als afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de pakketbezorger uw pakket bij de buren afgeeft, probeert de pakketbezorger het op een later tijdstip een tweede keer.

Zaterdagbezorging

De pakketdienst bezorgt ook op zaterdag. Bestellingen die op zaterdag, zondag of maandag voor 16.00 uur zijn geplaatst en betaald, worden op dinsdag bezorgd.

Track & Trace

U ontvangt, na voltooing van uw bestelling, aan het einde van de dag een automatische verzendmail met track & tracenummer. Met de link in deze mail kunt u uw zending volgen, via de traceer pagina van de pakketdienst.

Bezorgkosten & leverschema

Wilt u naar een ander land verzenden? Neemt u dan contact met ons op voor de verzendkosten.

 Land van bestemming

 Tot € 50,-

 Tot € 100,-

 Boven € 100,-

 Levertijd in werkdagen

Nederland

€   5,75

€   4,95

gratis

1-2

België

€   8,95

€   4,95

gratis

1-2

Duitsland

€   8,95

€   4,95

gratis

2-3

Groot Brittannië

€ 24,95

€ 19,95

€  15,95

4-6

Frankrijk

€ 14,95

€ 11,95

€  9,95

2-4

Denemarken

€ 14,95

€ 11,95

€  9,95

2-3

Oostenrijk

€ 14,95

€ 11,95

€  9,95

2-3

Zweden

€ 14,95

€ 11,95

€  9,95

2-3

Garantie
Informatie over garantie

Alle producten die bij Fietscomfort worden aangeschaft, hebben de normale fabrieks- of leveranciersgarantie. Raadpleeg de voorwaarden in de bijsluiter van het product. Wilt u gebruik maken van de garantieregeling omdat uw product defect is en u aanspraak kunt maken op garantie, stuur ons dan eerst een foto van het betreffende product. Graag ontvangen wij daarbij ook uw ordernummer en een omschrijving van de reden waarom u gebruik wilt maken van de garantie. U kunt deze informatie sturen aan service@fietscomfort.nl Dan nemen wij op werkdagen tussen 9:00 uur en 18:00 uur contact met u op en gaan wij, bij een gegronde reden, in overleg met de fabriek/leverancier. Mocht de fabrikant de garantie niet willen verlenen om wat voor reden dan ook, dan handelt Fietscomfort uw aanvraag af.

Als de klacht gegrond is en het product is niet ouder dan 3 maanden, dan komen de verzendkosten voor rekening van Fietscomfort. Uiteraard geldt dit niet als u het product persoonlijk bij ons komt afleveren. In samenspraak met de fabrikant/leverancier bepaalt Fietscomfort of uw klacht in aanmerking komt voor garantie en hoe we het oplossen met u. Het kan dan zijn dat het product vervangen gaat worden, of als het mogelijk is, wordt er een reparatie uitgevoerd. Alle kosten die hieruit zouden kunnen voortkomen, door toedoen van het defecte product komen niet in aanmerking voor vergoeding(en).

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Ontvang de laatste acties, producten en persoonlijke tips in je mailbox.

    Comfortabel en veilig betalen
    Grote selectie uit A-merken
    Snelle en betrouwbare levering
    Uitstekende klantenservice
    Altijd lage verzendkosten
    Uitgebreide productinformatie
    Comfortabel en veilig betalen
    Grote selectie uit A-merken

    Filter

    ×
    Filter sluiten
    Winkelmand ×

    Je winkelmand is leeg.